Fitness lievance podľa Eddieho Robinsona

fitness protein lievance eddie robinson IRON-BODY kulturistika fitness trojboj zdravie

Tieto skvelé lievance som vyskúšal už niekoľko rokov dozadu a veľmi mi chutili. Sú vhodné ako predtréningové jedlo, pretože dodajú dostatočné množstvo bielkovín a komplexných sacharidov. Okrem toho sú veľmi jednoduché a nepotrebujete byť žiaden Jamie Olivier aby ste ich zvládli aj keď ste kuchár amatér. 

edd

Ingrediencie:

  • 1 balenie syra cottage / 250g. hrudkového tvarohu
  • 1 šálka mlieka
  • 3 šálky celozrnnej múky
  • 2 vaječné bielka
  • 1 lyžička citrónovej šťavy
  • 1 šálka boroviek (alebo iného čerstvého či sušeného ovocia)
  • Malé množstvo rastlinného oleja na namazanie lievancovej panvice

Postup: 

V stredne veľkej nádobe zmiešame syr (alebo tvaroh) s mliekom a múkou na jemné cesto. Do inej nádoby vlejeme vaječné bielky a vymiešame z nich jemný sneh. Sneh vmiešame do nádoby so syrom (tvarohom) a pridáme citrónovú šťavu a ovocie. Lyžicou nanášame pripravené cesto na rozpálenú panvicu a tvoríme lievance. Opekáme z oboch strán do svetlo-hnedého sfarbenia.

Jedna porcia obsahuje: 

307 Kcal, 22 g. bielkovín, 48 g. sacharidov, cca 3 gramy tuku.

Borci ktorí sú v objemovej alebo silovej fáze a nemusia hľadieť na kalórie si môžu lievance osladiť vanilkovým cukrom, stéviou alebo ochuteným proteínovým práškom.

BISQUICK_Banana-Walnut-Pancakes_lg

Komentáre

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.