Silové tréningy

Silový tréning 5/3/1 podľa Jima Wendlera

531wallpaper1600x900-2

Jim Wendler je profesionálny americký powerlifter a spoluzakladateľ silového klubu s názvom West Side Barbell. Má dlhoročné tréningové skúsenosti a na svojom konte desiatky vyhratých súťaží. Ako mladí sa venoval americkému futbalu kde trikrát získal titul víťaza Mr. University of Arizona. Disponuje neuveriteľnými silovými výsledkami a pýšiť sa môže výkonom v drepe o váhe 1000 libier…


Dotlač sa k väčšiemu Bench Pressu

bench

Pridávať danému cviku na priorite a frekvencii a tým sa v ňom rýchlejšie zlepšovať. Tento spôsob cvičenia sa v posledných rokov veľmi spopularizoval. Je to jednoduché a logické a z minulého článku sme sa stali svedkami toho, že v jednoduchosti je krása. Ako to funguje? Pri náhlom zvýšení zaťaženia (alebo frekvencie) u daného cviku dosiahneme to, že sa daný sval alebo svalová skupiny rýchlejšie adaptuje….


4 typy na zlepšenie Bench Pressu – Dan Greenmaxresdefault-1

Cvičíš už niekoľko rokov a stále nie si tam kde by si chcel byť? Obdivuješ a ticho závidíš tým borcom, ktorí tlačia na lavičke neskutočné váhy. Chcel by si sa im vyrovnať no nevieš ako na to. Ešte stále je čas. Je jedno koľko máš rokov a hoci sa ti zdá, že na veľký bench press potrebuješ správnu genetiku, nemusí to byť nutne pravda. Vezmi konečne zodpovednosť za svoje silové výkony do vlastných rúk a vštep si základné pravidlá bench pressu do hlavy.